•  Promocja -10% kod rabatowy wpisz w koszyku: 3b50-5525 - promocja trwa tylko do 12.11.2018     

Dostawa i płatność

Terminowość wysyłek

 

Obrazy, fototapety realizujemy od: 3-5 dni roboczych.

Obrazy z werniksem realizujemy od: 5-7 dni roboczych.

Fototapety na drzwi realizujemy od: 3-5 dni roboczych

Obrazy ręcznie malowane realizujemy do: 15 dni roboczych

Obrazy na korku realizujemy do: 5 dni roboczych

Obrazy na szkle laminowanym optiwhite realizujemy od: 5-10 dni roboczych

Obrazy na szkle akrylowym "pleksi" realizujemy do: 10 dni roboczych

Parawany realizujemy do: 5 dni roboczych

Obrazy nietypowe (niestandardowe) realizujemy do: max 10 dni roboczych.

Przy przedpłacie - od dnia zaksięgowanej płatności. (nie dotyczy płatności przez przelewy24).

Zamówienia realizujemy od następnego dnia roboczego.

 

Terminowość dostaw


Niemal 100% przesyłek dociera do klientów w ciągu 24h max 48h od momentu wysyłki kurierskiej. Jeśli w tym czasie nie otrzymali Państwo towaru, prosimy o sprawdzenie statusu paczki podając numer listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej podanej w mailu.
W przypadku problemów z dostawą przesyłki, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszą infolinią 791 081 762 lub drogą mailową  biuro@swiat-obrazow.pl

 

Uszkodzenia w transporcie

BARDZO WAŻNA INFORMACJA !

Prosimy o bardzo staranne sprawdzanie zawartości przesyłki oraz stanu opakowań zwracając szczególną uwagę nawet na najmniejsze ślady wgniecenia tektury lub nawet śladów po wgnieceniu. Po stwierdzeniu, że towar jest uszkodzony, opakowanie jest wgniecione, rozdarte lub przedziurawione, prosimy o umieszczenie tej informacji w protokole szkody na którym musi podpisać się kurier! Umieszczzenie w protokole informacji, że pudełko jest w stanie idealnym lub nienaruszonym uniemożliwi nam dochodzenia reklamacji od firmy kurierskiej.

Z racji posiadanego doświadczenia sprawę zgłoszeń i reklamacji usługi kurierskiej u przewoźnika bierzemy na siebie.

Spisanie protokołu w obecności kuriera i jego niezwłoczne przesłanie (do 2 dni roboczych) do naszej firmy jest jedyną podstawą do uznania ewentualnej reklamacji.
W przypadku gdy protokół szkody nie zostanie spisany lub zostanie spisany zbyt późno a podstawą reklamacji będą uszkodzenia mechaniczne - reklamacja może zostać odrzucona.

 

Płatność

Przelew 100% na konto:

WOLMAX Rafał Wolny

ul. Dworska 26, 38-422 Krościenko Wyżne

ING BP LPW: PL 28 1050 1458 1000 0092 0248 5638

 

Wysyłamy tylko kurierem

Koszt wysyłki przelew: 14,90 zł (wysyłka gratis od 500zł)

Koszt wysyłki za pobraniem:    35,00 zł

Przy wysyłce za granicę - koszt dostawy od 130zł (tylko Unia Europejska) - forma płatności przelew 100%

 

Możliwy odbiór osobisty obrazu ze zdjęcia po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.