Menu

Dostawa i płatność

Koszt wysyłki:

Przelew:             19,90 zł "bez względu na zamawianą ilość" (wysyłka gratis od 1000zł)

Za pobraniem:  29,90 zł (nie dotyczy produktów indywidualnych - zamawianych poprzez generator)

Przy wysyłce za granicę - koszt dostawy do wyceny od 130zł  (wysyłamy tylko na terenie Unii Europejskiej) - forma płatności przelew 100%

  • Maksymalna długość: 175 cm (najdłuższy bok)
  • Suma obwodu podstawy i wysokości opakowania nie może przekroczyć 300 cm, gdzie wysokość stanowi najdłuższy bok paczki (2 x długość + 2 x szerokość + wysokość <= 300 cm)

Terminowość realizacji zamówień:

Termin realizacji (dotyczy dni roboczych od poniedziałku do piątku) podany jest przy każdym produkcie - liczony jest od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

+ max 48h - czas dostawy.

 

Płatność:

Przelew 100% na konto:

WOLMAX Rafał Wolny

ul. Dworska 26, 38-422 Krościenko Wyżne

ING BP LPW: PL 28 1050 1458 1000 0092 0248 5638

Możliwy odbiór osobisty obrazu ze zdjęcia "fotoobrazu" po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.

Terminowość dostaw


Niemal 100% przesyłek dociera do klientów w ciągu 24h max 48h od momentu wysyłki kurierskiej. Jeśli w tym czasie nie otrzymali Państwo towaru, prosimy o sprawdzenie statusu paczki podając numer listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej podanej w mailu.
W przypadku problemów z dostawą przesyłki, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszą infolinią 791 081 762 lub drogą mailową  biuro@swiat-obrazow.pl

 

Uszkodzenia w transporcie

BARDZO WAŻNA INFORMACJA !

Prosimy o bardzo staranne sprawdzanie zawartości przesyłki oraz stanu opakowań zwracając szczególną uwagę nawet na najmniejsze ślady wgniecenia tektury lub nawet śladów po wgnieceniu. Po stwierdzeniu, że towar jest uszkodzony, opakowanie jest wgniecione, rozdarte lub przedziurawione, prosimy o umieszczenie tej informacji w protokole szkody na którym musi podpisać się kurier! Umieszczenie w protokole informacji, że pudełko jest w stanie idealnym lub nienaruszonym uniemożliwi nam dochodzenia reklamacji od firmy kurierskiej.

Z racji posiadanego doświadczenia sprawę zgłoszeń i reklamacji usługi kurierskiej u przewoźnika bierzemy na siebie.

Spisanie protokołu w obecności kuriera i jego niezwłoczne przesłanie (do 2 dni roboczych) do naszej firmy jest jedyną podstawą do uznania ewentualnej reklamacji.
W przypadku gdy protokół szkody nie zostanie spisany lub zostanie spisany zbyt późno a podstawą reklamacji będą uszkodzenia mechaniczne - reklamacja może zostać odrzucona.